2013. november 26., kedd

Becsületes polgármester



Becsületes Polgármester!

Csoda dolog történt velem minap! Úgy elámultam, hogy mondom, ezt az értesülést közkinccsé teszem, mivel erősen elgondolkodtató.
A Soroksári Férfi Népdalkör tagjai heti próbájukat – a művelődési ház zárva tartása miatt – az egyik helyi, igen színvonalas, tiszta „vendéglátó ipari egységben” tartották. Italrendelés kapcsán beléptem a helyiségbe, ahol természetesen mindenki ismerős volt. A kölcsönös üdvözlés után rövid időre bekapcsolódtam én is a beszélgetésbe. A témák: család, foci, megélhetés, munkahely, politika.  Az egyik polgártárs rá is kérdezett:
- Mi újság a Városházán? Hallottuk és olvastuk is az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET legutóbbi kiadványában, hogy a polgármester a Fidesz frakcióval közösen még egy, fölösleges alpolgármestert választatott. Mi értelme ennek?
- Valószínű, hogy a jövő évi választások előkészületei folynak – válaszoltam.
- És ki lesz a polgármester?- kérdezte.
- Akit a Soroksáriak többsége megválaszt az indulók közül – feleltem. De javasolhatom dr. Kolosi Ferencet, aki az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET polgármester-jelöltje, 15 éve képviselő, ismeri Soroksár minden szegletét, az itt élők problémáit, a soroksári sportélet fő szervezője, ízig-vérig soroksári.
- Ó, a Ferit mindenki ismeri – mondja (És most kapaszkodjunk meg!), - rendben van, de Ő NEM TÚL BECSÜLETES erre a posztra?!
Én hirtelen se köpni, se nyelni nem tudtam, ahogy a mondás tartja. Nagyon remélem, hogy a politikai-vezetői posztokra jelöltek jellemvonásában az, hogy becsületes, nem lesz kizáró ok a jövőben!

Fuchs Gyula

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése