2014. július 30., szerda



Atkári Győző

5. körzet

Négy cikluson keresztül voltam már soroksári képviselő, jól ismerem lakóhelyem gondjait. Aktív kezdeményezője voltam Soroksár önállóvá válásának, szerveztem és vezettem a Polgári Szövetség Soroksárért Egyesületet, a helyi polgárőrséget, melynek 8 évig elnöke is voltam. Mindig fontos volt számomra Soroksár környezetvédelme és közbiztonsága.
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum helyi baráti körének titkáraként tevékenykedtem kulturális értékeink, hagyományaink megőrzéséért. Soroksár önkormányzatán belül a Környezetvédelmi és Közbiztonsági, majd a Szociális és Egeszségügyi Bizottság elnökeként, jelenleg pedig külsős tagjaként segítettem és segítek a rászorultakon. Közel 10 évig a Római Katolikus Egyházközség gondnokaként is végeztem közösségi munkát. 14 évig dolgoztam a soroksári Názáret Idősek Otthonában, segítve az ott lakó idős embereknek. Nagycsaládosként az időseken és rászorultakon való segítés meghatározta egész életemet. Soha nem kérdeztem meg senkitől, hogy milyen párt, vagy szervezet tagja, szimpatizánsa. Elég volt annyi: rászoruló!
Örömmel vettem részt az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET létrehozásában, és vállaltam el a képviselőjelöltséget, mert pártérdekektől mentesen csak Soroksárt kívánjuk szolgálni. Közéleti tevékenységemet állami és önkormányzati kitüntetésekkel is elismerték, de legfontosabb számomra a soroksári emberek bizalma és szeretete.


Atkári Győző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése