2014. július 30., szerda



Fuchs Gyula

4. körzet

Örömmel vettem a felkérést, hogy a pártérdekektől mentes ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET színeiben, és támogatásával vállaljam el a képviselő jelöltséget az Önök körzetében. Bár sajnálatos módon, és tudtunkon kívül képviselői körzetem jelentősen át lett alakítva, mégis alapos helyismeretemnek köszönhetően a tőlem telhető lelkiismeretességgel vállalom az átcsatolt Varga-telepi részen, és a Bólyai lakótelepen élők képviseletét.
A Soroksáriak bizalmából már 2002 óta, tehát 12 éve dolgozom minden igyekezetemmel településünk fejlődése érdekében. A visszajelzések szerint feladataimat közmegelégedésre végeztem, és ígérem, hogy megválasztásom esetén továbbra is ragaszkodom a minőségi munkához. Meggyőződésem, hogy egy önkormányzat elsőrendű feladata a lakosság, az emberek komfortérzetének folyamatos javítása, közösségünk erősítése. Célom, hogy minden soroksári lakótársunk ne csak lakjon, hanem itthon is érezze magát Soroksáron. Lehessen, és legyen büszke arra, hogy soroksári.
Az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET egy éve működik, megújulást kínálva Soroksár közéletében. Választókörzetem önkényes érdekeken alapuló megváltoztatása okán az új körzetrészben váltanám fel Mikó Imre képviselő urat, akinek közösségi munkája tiszteletet érdemlő.
Magam 40 évet dolgoztam le vállalkozóként. Feleségem a Páneurópa Általános Iskola pedagógusa. Két felnőtt lányunk van, és egy kis unokával büszkélkedhetünk. 1997-ben Soroksár önállóságáért és közösségéért végzett munkámért „SOROKSÁRÉRT ÉRDEMÉREM” kitüntetésben részesültem. Tagja vagyok a Katolikus Egyházközség énekkarának, valamint kultúránk, hagyományaink aktív ápolójaként a Soroksári Férfi Népdalkörnek, továbbá a Hagyományőrző Vegyes Népdalkörnek is. A SOROKSÁRI KARITÁSZ ALAPÍTVÁNY számára pedig hosszú évek óta társadalmi munkát végzek.
A közösségi célok eléréséhez kínálom fel körzetem polgárainak az együttműködésemet, kérve tisztelettel támogatásukat.


Fuchs Gyula

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése