2014. július 30., szerda




Mikó Imréné

1.     körzet


Soroksáron élek 23 éve, pénzügyi felsőfokú végzettséggel rendelkezem. Férjemmel együtt - aki gyakorló önkormányzati képviselő és nyugdíjas pedagógus - gyermekszeretőek, családcentrikusak vagyunk. Sajnos édes gyermekeink nem születtek, ezért egy lány és egy fiúgyermeket vettünk magunkhoz, akiket a mai napig is saját gyerekként szeretünk, és segítjük őket.
Mint nevelőszülő szembesültem a gyermekvédelmi törvény egyoldalúságáról. Ezért több nevelőszülővel együtt megalakítottam a Hagyományos és Hivatásos Nevelőszülők Egyesületét. Több fórumon képviseltem a nevelőszülők panaszait, kéréseit, így sikerült elérnem, hogy az 1997. évi gyermekvédelmi törvény egyes rendeleteit megváltoztassák.
Évekkel ezelőtt a Nyír utcai iskolát az önkormányzat anyagi okokra való hivatkozással be akarta zárni. Az iskola megmentése érdekében lakossági fórumot szerveztem, leveleztem. Kezdeményezésemet siker koronázta, mert az iskola megmaradt, és a mai napig működik. Egy-egy tanterem felújítására bálokat, vásárokat rendeztem. Megválasztottak a Szülői Munkaközösség vezetőjének, később az Iskolaszék elnöke lettem. Elnökségem alatt felújították az iskolát, és ünnepélyes keretek között elnyerte a Fekete István Általános Iskola nevet. Remélem, hogy úgy a volt iskolások, mint szüleik szívesen emlékeznek vissza ezekre az eseményekre.
1991-ben az Erzsébeti és Soroksári Szülők Egyesületének a vezetője lettem. Mint egyesületi vezető, odafigyeltem a rászoruló családok és gyerekek támogatására. Pályázat útján sikerült családok, gyerekek ingyenes nyaraltatását biztosítani. Rendszeresen mind a mai napig szervezek jótékonysági előadásokat. A bevételt iskoláknak, alapítványoknak adjuk át.
4-4 évig voltam Szociális Bizottság, Pénzügyi Bizottság tagja, jelenleg a Jogi Bizottság külsős képviselője vagyok.
Mindenki tudja, hogy a Szent László és a Tartsay utca kereszteződése balesetveszélyes.
1400 aláírást gyűjtöttem össze gyalogátkelőhely és rendőrlámpa létesítésére. Sok-sok hivatalos levélváltás után eddig annyit tudtam elérni, hogy 2015. év elejére mind a négy oldalon lesz gyalogátkelőhely. A lámpát eddig a felső szervek nem engedélyezik, de nem adom fel! Előbb-utóbb lesz lámpa!
Férjemmel együtt jól ismerjük a Soroksáron élő emberek problémáit, legjobb tudásunk szerint segítünk mindenkinek. Mindketten elkötelezett soroksári lokálpatrióták és az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET alapítói vagyunk. A tiszta, pártérdekektől mentes közélet, az önzetlen segítségnyújtás szellemében rendszeresen tartjuk a kapcsolatot az itt élő emberekkel.
A körzet szempontjából kidolgozott programom van, melyet a későbbiekben ismertetek.
Kérem, tiszteljenek meg bizalmukkal.



Mikó Imréné, Klári

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése