2014. július 30., szerda



Mikó Imre

3. körzet

2000 óta 14 éve vagyok önkormányzati képviselő. 36 évig dolgoztam pedagógusként, ebből  18 évig a XX. kerületi Benedek Elek Általános Iskolában, ahol technika, életvitel és gyakorlati ismereteket oktattam.
Ebben az iskolában sok soroksári gyermeket is tanítottam és neveltem az elmúlt közel két évtizedben.

Feleségemmel együtt 2 gyermeket neveltünk fel, és a mai napig is fontos számunkra a család. Soroksárra is úgy tekintünk, mint egy nagy családra. Bár csak 23 éve élünk itt, mégis első pillanattól kezdve itthon voltunk, és jelenleg is itthon vagyunk Soroksáron. Párommal együtt szívügyünknek tekintjük az emberi kapcsolatok erősítését, a helyi közösségek fejlesztését. Nyilván ennek köszönhetem elfogadottságomat, választási sikereimet, amiért hálás vagyok az itt élőknek.
Nap, mint nap foglalkoztat minden fejlesztés, közösségi munka. Számtalan rendezvényt szerveztünk és szervezünk a Soroksáron élők helyzetének javítása érdekében. Több karitatív egyesület tagjaként is végzünk önzetlen, segítő munkát, és tartjuk a kapcsolatot az emberekkel, egyházakkal, intézményekkel. Egyik alapítója és titkára vagyok az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET-nek.
A jelenlegi soroksári városvezetés önkényes, párt-és személyi érdekektől vezérelt körzethatár módosítása ugyan elszakított választóim egy részétől, de vállalom az újabb kihívást is. Az új, Péteri majori körzetrész sem ismeretlen számomra, és szívesen képviselem az ott élőket is, ha megtisztelnek bizalmukkal. Továbbra is igyekszem eljutni mindenkihez, hogy bemutatkozzam, és megismertessem magamat és célkitűzéseimet. Felháborítónak tartom, hogy a Péteri major lakosaitól elvették szavazókörüket! Ezért helyi aláírásgyűjtéssel is kezdeményeztem az ott élők helyben szavazási lehetőségének visszaállítását.
Az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET jelöltjeként önzetlen, tisztességes, párt- és egyéni érdekektől mentes hatékony képviseletet garantálok nemcsak megmaradt korábbi körzetrészem, hanem az új körzetrészben élő soroksári emberek számára is!


Mikó Imre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése