2014. július 30., szerda

Jelöltjeink bemutatása



POLGÁRMESTER-JELÖLTÜNK

dr. Kolosi Ferenc

6. körzet


Soroksáron születtem, és azóta is itt élek. Szüleim kertészek voltak, az idősebb generáció Klausz Pista néven ismerte édesapámat. Párkapcsolatban élek, három felnőtt korú gyermekem van. Szüleimtől örököltem a munka becsületét, a kitartást és a szorgalmat, a Soroksárhoz való kötődést, az emberek tiszteletét.
26 évig sikeres dísznövénykertészetem volt, amit a kertésztársadalom elismert. Alapító tagja voltam a Szigetszentmiklóson megépült Közép-Európa legnagyobb virágpiacának, a Flóra Hungáriának.
Későn érő típus lévén az érettségi után több évvel munka mellett tanulásra adtam a fejem, így 59 éves koromra több szakmával és diplomával rendelkezem: többek között a közigazgatásban, önkormányzati munkában elengedhetetlen Államigazgatási Főiskolát, majd jogi egyetemet végeztem. a mai napig is tovább képzem magam.
1998 óta mindig megválasztott képviselőként képviselem választó körzetem lakosainak érdekeit. Eddigi képviselői munkám során több önkormányzati bizottságnak voltam és vagyok a tagja, amelyekről szinte soha nem hiányoztam, ezzel is igazolva, hogy fontosnak tartom a feladatomat. A 6-os körzet 16 évnyi képviselőségem ideje alatt Soroksár legdinamikusabban fejlődő részévé vált.  Szinte minden utcája csatornázott és aszfaltozott lett. Nem ígérgetek, hanem a tettek embere vagyok. 1999-től fő részese voltam a soroksári sportélet újra indításának. Vezetésemmel Soroksár labdarúgó csapata a budapesti másodosztályból feljutott az NB II-ig, ahol több éven át szerepeltünk. Továbbra is fontosnak tartom Soroksár sportjának fejlődését is.
A képviselői körzethatárok önkényes megváltoztatása miatt az én választókörzetem is átalakult. Miután azonban egész Soroksárt jól ismerem, és itthon vagyok benne, így az új körzetben élők érdekeit is minden tudásommal képviselni fogom, mint tettem ezt az elmúlt évtizedekben.
Mindig fontos volt számomra a közvetlen jó kapcsolatok fenntartása választóimmal, a soroksári polgárokkal, idősebbekkel és ifjakkal egyaránt.
Ahogy szüleimet tiszteltem, úgy tisztelem az idősebb korosztályt is, hiszen nekik köszönhetjük mindazt, ami ma Soroksár. Ugyanakkor becsülöm a szorgalmas fiatalokat, akiken a jövőnk múlik. A tiszta közélet és Soroksár fejlődése érdekében szükségesnek tartom egyéni érdekektől mentes városvezetés kialakítását.
Az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET polgármester- és képviselő-jelöltjeként fontos számomra az önzetlenség, tisztesség, szavahihetőség, valamint Soroksár jövője.
Szívesen veszek részt Soroksár közösségi életében kerületünk fejlődése érdekében.


dr. Kolosi Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése