2013. június 11., kedd

Dr. Kolosi Ferenc, az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET polgármesterjelöltje




Dr. KOLOSI FERENC az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET POLGÁRMESTER-JELÖLTJE


A 2014. évi önkormányzati választásokra dr. Kolosi Ferenc képviselőt javasolja polgármester-jelöltnek az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET tagsága. Dr. Kolosi Ferenc jogi, valamint államigazgatási diplomás, sportvezetői képesítéssel, és közel 15 éves gyakorlattal rendelkező soroksári, Soroksárért elkötelezett képviselő. Bízunk abban, hogy velünk együtt Soroksár polgárainak többsége is őt választja majd polgármesternek a jövő év őszén. Ezzel a rövid bemutatással és interjúval szeretnénk őt a tisztelt soroksári lakosok figyelmébe ajánlani.
Hogyan született meg az elhatározás a polgármester-jelölti indulásodhoz?
Több összetevő együttes hatására döntöttem el, hogy 2014-ben képviselő- és polgármester-jelöltként is megméretem magam. Egyfelől ismerősök, barátok, cégvezetők kerestek meg, és biztosítottak támogatásukról. Továbbá végiggondoltam eddigi önkormányzati és települési tevékenységemet, majd eldöntöttem: vállalom a kihívást. Döntésemet megerősítette az ITTHON VAGYUNK EGYESÜLET létrejötte, támogatása. Megtisztelő számomra, hogy sokan bíznak, hisznek bennem, és remélem, egyre többen lesznek a támogatóim, ha jobban megismernek.
Honnan merítesz erőt ehhez a nehéz kihíváshoz?
Úgy érzem, hogy olyan régi és új barátok, képviselőtársak és jelöltek, csapattagok vesznek körül, akikre számíthatok. Soroksárból merítek erőt, hiszen itt születtem, itt nőttem fel, munkám is mindig idekötött. Erőt merítek szüleim szorgalmából, kitartásából, emberségéből. Tisztelem a soroksári hagyományokat, szó szerint itt vagyok itthon. A nap, mint nap megnyilvánuló bizalomból, szeretetből is merítek, amit az utca embereitől kapok.


Melyek a legfontosabb céljaid?
Mindig elérhető célokat tűztem magam elé. Jelenleg nagy változásokon megy keresztül az önkormányzatiság Magyarországon. A közösségi célok ezért csak a megmaradt, vagy megmaradó feladatok leghatékonyabb végrehajtásával érhetők el. Először is szeretnék egy igazi lokálpatrióta képviselő-testület tagja lenni, pártpolitikai és személyeskedő csatározások nélkül. Szeretném, ha minden energiánkat Soroksárra fordíthatnánk. Mosolygó, elégedett soroksári polgárokat szeretnék látni, akik elégedettek a munkánkkal. A részletekről pedig szerintem még lesz alkalmunk bővebben beszélgetni.

Nem lesz könnyű az elkövetkező másfél év, hiszen az ellenérdekeltek és mocskolódók nyilván nem fognak kímélni támadásaikkal. Mégis hiszem, hogy a józan, tisztességes polgárok a valós érdemeket, és nem a méltatlan szidalmakat értékelik majd. Köszönöm a beszélgetést, és sok sikert, kitartást, valamint jó egészséget kívánok Neked!

U.J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése